لمینت متحرک دندان چگونه عمل میکند کجا بخریم

قیمت دستگاه لمینت دندان قیمت لمینت دندان اورجینال اصل فیک در رشت تفاوت قیمت کامپوزیت و لمینت سیار بیگ اسمایل قیمت لمینت دندان 2023

لمینت متحرک دندان چگونه عمل میکند کجا بخریم

قیمت دستگاه لمینت دندان قیمت لمینت دندان اورجینال اصل فیک در رشت تفاوت قیمت کامپوزیت و لمینت سیار بیگ اسمایل قیمت لمینت دندان 2023

از کجا بفهمیم لمینت متحرک دندان اصلی است یا تقلبی

لمینت متحرک  دندان به صورت یک لایه و پوسته نازک از جنس سیلیکون  بوده که بر روی مینای دندان قرار گرفته و برای برطرف نمودن شکل  ظاهری کاربرد ی است . لمینت‌های متحرک در چند نوع کلی لمینت  ترو اسمایل سو اسمایل اسنپ اسمایل و لمینتی که در دندانسازی ساخته میشود مورد استفاده قرار میگیرد. برای انتخاب نوع لمینت مناسب برای دندان های شما بهتر است بدانید که قالب گیری همه به یک شیوه است و فقط در ظاهر قالب و حجم خمیر متفاوت هستند ک ترو اسمایل فعلا بهتر است.


از کجا بفهمیم لمینت متحرک دندان اصلی است یا تقلبی




از کجا بفهمیم لمینت متحرک دندان اصلی است یا تقلبی :


توجه نمایید ما هیچ نوع لمینت اورجینال یا اصل نداریم و همه مارک ها در حد هم هستند اما چرا برخی افراد سود جو نام محصول خود را اورجینال مینامند چون میخواهند با این کلمه فروش بیشتری داشته باشند اما ایا واقعا لمینت متحرک اورجینال وجود داد که ما میگوییم بلی و ان هم در دندان سازی ها ساخته میشود اما یک مشکل بزرگ دارد که ان هم قیمتی چند میلیون خواهد داشت چون خود دندانپزشک باید قالب گیری را برای شما انجام دهد و اما در اسنپ اسمایل خود شما باید قالب گیری را انجام بدهید امیدواریم فهمیده باشید که لمینت اصل چیست اما لمینت متحرک ارزان تقبلی نیست فقط گناهش ارزان بودن میباشد و نباید از یک محصول ارزان توقع زیادی داشت البته لمینت ترو اسمایلی هم که در وبلاگ توضیح داده یم با نام ترو اسمایل هم اورجینال است اما در ایران وجود ندارد.



مراقبت‌های لازم از لمینت دندان متحرک دندان



مراقبت‌های لازم از لمینت دندان متحرک دندان :


پس از ساخت پروتز لمینت، رعایت نکات بهداشتی و مسواک زدن بسیار مهم است. لمینت نباید تحت فشار زیاد قرار گیرد. پس از خوردن آجیل و شکستن مواد خارجی با لمینت باید از مصرف آن پرهیز کرد. مصرف مواد رنگی مانند چای و قهوه باعث تغییر رنگ لمینت می شود، بنابراین لمینت باید بلافاصله پس از مصرف غذاهای رنگی مسواک زده شود. مراقبت صحیح از لمینت های دندان می تواند طول عمر آنها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و لمینت های سرامیکی با کیفیت بالا معمولاً بیش از یک سال عمر می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد